جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا

۹۰ بازديد

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا مؤثرترين سيستم عامل براي خريداران عمده ، خرده فروشان و فروشندگان عمده در تجارت بين المللي به وجود آمده اند.

 

در سال هاي اخير كشور چين به عنوان بزرگترين توليد كننده محصولات مختلف رشد بسيار بالايي را تجربه كرده است. از آنجا كه مشاغل به دنبال راه هايي براي افزايش چشمگير فروش خود هستند ، بازار هاي خريد و فروش عمده و پلتفرم هاي B2B به مشاغل مختلف در دستيابي به اهداف توسعه و مشتريان بيشتر كمك كرده اند.

 

DHgate

 

DHgate يك بستر و بازار خريد و فروش عمده B2B انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه به واردكنندگان از جهان اجازه مي دهد تا حجم كمي از كالاهاي چيني را با عمده فروشي خريداري كنند. در اينجا مي توانيد وسايل الكترونيكي ، پوشاك ، وسايل تزئيني ، لوازم جانبي ورزشي ، و غيره را پيدا كنيد. DHGate بيش از 30 ميليون محصول را در 227 كشور جهان به بازار عرضه مي كند. اين شركت بيش از 5 ميليون مشتري در سراسر جهان دارد و هم اكنون جزء 2100 صفحه بازديد شده در اينترنت است.

 

DHgate در گذشته متهم به سايت كلاهبرداري بوده است ، اما بعداً با توجه به شهرت روزافزون اين بازار عمده، تمام اين اتهامات از بين رفت. درست مانند اي بي و آمازون ، اين كشور همچنين يك بازار فروش جهاني است. در اين بازار عمده حداقل يك ميليون فروشنده چيني وجود دارند و از خدمات آن استفاده مي كنند. DHgate.com از نزديك مراقب ارائه دهندگان است تا جلوي هرگونه كلاهبرداري در اين بازار گرفته شود.

 

برخي از تأمين كنندگان DHgate محصولاتي را با گواهينامه CE ، RoHS و FCC ارائه مي دهند. ساده ترين راه براي جلوگيري از  كلاهبرداري و عدم اطمينان محصولات ، وارد كردن نام محصول به همراه استاندارد صدور گواهينامه در قسمت جستجو است. محصولات فردي در ايالات متحده و اتحاديه اروپا نيازمند رعايت استانداردهاي خاصي مانند FCC ، CE و EN71 هستند. محصولات بسيار اندكي در DHgate.com با استانداردهاي محصول اروپايي و آمريكايي مطابقت دارند. در حالي كه بسياري از محصولات با كيفيت براي خريد در DHgate.com وجود دارد ، ما توصيه مي كنيم خريداران آمريكايي و اروپايي از محصولات خاصي مانند اسباب بازي ، الكترونيك ، محصولات كودك ، وسايل نقليه ، مواد آرايشي و مواد شيميايي خودداري كنند.

 

9n54_z7.jpg

 Global Sources

 

 يكي از اولين پلتفرم هاي B2B و بازارهاي خريد و فروش عمده انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه در NASDAQ با نام GSOL در فهرست قرار گرفت. پلتفرم B2B به دليل تهيه كننده هاي با كيفيت در صنايع مختلف مشهور است. بسياري از توليد كنندگان چيني تصميم مي گيرند مبلغ قابل توجهي را براي تبديل شدن به تأمين كننده تأييد شده در اين پورتال پرداخت كنند.

 

اين بازاردر سال 2000 در سنگاپور  تأسيس شده و با خدمات خود سعي دارد تجارت بين المللي را راحت تر كند ، و بيشتر تمركز اين امر را بر ارتباط مستقيم ميان خريداران عمده و فروشندگان در سراسر جهان است.

مانند Alibaba ، Globalsource.com براي تسهيل تجارت الكترونيكي B2B ، دايركتوري از توليد كنندگان و تأمين كنندگان ، عمدتا چيني است. اين پلتفرم با نمايشگاه هاي تجارت بين المللي كه در هنگ كنگ توسعه يافته اند و مشهورترين توليد كنندگان ، تأمين كنندگان و توزيع كنندگان مناطق اصلي چين ، تايوان و هنگ كنگ در آن شركت مي كنند ، مرتبط است. به گفته ويكي پديا ، 95 از 100 زنجيره خرده فروشي شناخته شده جهان از اين پلتفرم براي ارتباط با تهيه كنندگان و توليد كنندگان استفاده مي كنند.

 

انتخاب بيشتري از تأمين كنندگان و توليد كنندگان داده مي شود كه در مبدا ، توسعه و واقعيت اين سكو وجود دارد. با حضور در نمايشگاه هاي تجاري هنگ كنگ ، اكثر اعضاي آن شركت هايي هستند كه در اين جزيره ثبت شده اند و داراي تجربه گسترده اي در تجارت با غرب هستند. اين امر به مفاهيم دوام ، كارايي ، طراحي ، خدمات به مشتري و همچنين قوانين و اصول تجارت بين المللي اجازه مي دهد فرضيه اين شركتها باشد. به عبارت ديگر ، پيشنهادات از بسياري جهات تضمين بيشتري دارند.

در ايران نيز بسياري از شركت هاي B2B  و خريد و فروش عمده خرما و ديگر محصولات به مشتريان خود سرويس مي دهند كه بيشتر آن ها در زمينه ي خريد و فروش عمده انواع ميوه صادراتي ايران مشغول هستند. بازار خريد و فروش محصولات كشاورزي در ايران با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و

اهداف سئو چيست ؟

۱۱۷ بازديد

اهداف سئو چيست ؟

  • اهداف سئو چيست ؟

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بعد از اينكه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    اين جاي تعجب نيست كه وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي “بيمه خودكار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است كه 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
    يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌كند 72.3 درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي‌كنند و تنها 27.3 درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي‌كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.

    گروه تبليغاتي بلاگ بك لينك

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهداف سئو چيست ؟

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

۱۰۱ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

راهنماي نصب گام به گام توزيع Ubuntu 5.10

۹۴ بازديد

فروشگاه پروژه - راهنماي نصب گام به گام توزيع Ubuntu 5.10

  • فروشگاه پروژه - راهنماي نصب گام به گام توزيع Ubuntu 5.10

    اوبونتو (به انگليسي: Ubuntu) يك توزيع لينوكس بر مبناي توزيع دبيان است. واژه laquo;اوبونتو raquo; از فلسفه اوبونتو در آفريقاي جنوبي به معني laquo;انسانيت نسبت به ديگران raquo; (به انگليسي: Humanity Towards Others) گرفته شده است.

    اوبونتو يك توزيع لينوكس كاربرپسند است و توانسته رشد بالايي در جذب كاربران ويندوز و تازه كار داشته باشد و پشتيباني نسبتاً خوبي از تمام زبان هاي زنده دنيا از جمله زبان فارسي دارد.

    شركت كنونيكال هر ۶ ماه، يك نسخه با پشتيباني ۹ ماهه و هر دو سال يك بار (در ماه چهارم سال هاي زوج ميلادي)، نسخه اي با پشتيباني بلندمدت ۵ ساله عرضه مي كند.


    تگ ها: Ubuntu اوبونتو لينوكس

    توضيحات دمو: دمو فايل
    حجم دمو:88 كيلوبايت
    دانلود دمو

    نام: محمد جواد اميدزاده
    ايميل: o.m.i.d.z.a.d.e.h.0.0@gmail.com
    مدرك تحصيلي:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسيت: مرد
    تخصص:
    تاريخ تولد: 1398/11/29
    رزومه:

    پروژه هاي ديگر كاربر


    مشاهده ي همه ي پروژه ها

    نام فايل توضيحات اندازه
    ubunto 5 girls.rar تعداد صفحه:29 738 كيلوبايت

    حجم فايل هاي پروژه: 738 كيلوبايت
    نوع فايل:word
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص هاي لازم: كامپيوتر

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

راهنماي نصب گام به گام توزيع Ubuntu 5.10

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

۱۱۹ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

اقدامات دولت براي ناوگان حمل و نقل عمومي

۸۷ بازديد

اقدامات دولت براي ناوگان حمل و نقل عمومي - تابناك

  • اقدامات دولت براي ناوگان حمل و نقل عمومي - تابناك

    به گزارش تابناك به نقل از تيترشهر: مهدي جمالي‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور به تذكر رئيس كميته بودجه و نظارت مالي شوراي شهر تهران مبني بر "لزوم اجراي قانون هواي پاك در خصوص افزايش و نوسازي ناوگان حمل‌و‌نقل عمومي شهري" پاسخ داد.
    او در پاسخ به اين تذكر به برخي اقدامات دولت در رابطه با ناوگان تاكسيراني شهري كشور، ناوگان اتوبوسراني شهري كشور و موتور سيكلت اشاره كرد.

    متن پاسخ به شرح ذيل است:

    با سلام و احترام بازگشت به نامه شماره ۱۶۰/ ۲۹۵۳۹ مورخ ۱۳۸۸/ ۱۰ / ۲۱ با موضوع تذكر جناب آقاي فراهاني عضو محترم شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص اجراي مواد ۹ و ۱۰ قانون هواي پاك مبني بر افزايش و نوسازي ناوگان حمل ونقل عمومي شهري، به استحضار ميرساند نوسازي ناوگان حمل ونقل عمومي همواره در زمره اولويت هاي اساسي و مورد تأكيد وزارت كشور بوده و حداكثر برنامه ريزي ها، تشكيل جلسات، پيگيري هاي ممكن و مكاتبات لازم را در اين خصوص صورت داده است كه در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. لازم به ذكر است در راستاي توسعه و نوسازي ناوگان حمل ونقل عمومي درون شهري و تحقق اهداف مندرج در قانون توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت، هدف گذاري براي حمل و نقل عمومي تا پايان سال ۱۳۹۱، رسيدن به سهم ۷۵ درصد پيش بيني شده بود، كه حتي در نبود مشكلات فعلي تحريم ها و ساير موارد، اين اهداف در طول ۵ سال محقق نگرديد و در قانون پنجم و ششم توسعه تمديد گرديد. جهت اجرايي شدن اهداف فوق، هيات محترم وزيران در آذرماه ۱۳۹۴ طبق اسناد آسيب شناسي ابلاغ شده به دستگاههاي ذيربط، اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومي را در دستور كار وزارت كشور قرار داد. لايحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومي جهت پيش بيني روشهاي تأمين مالي به دولت تقديم شد. لازم به ذكر است كه وزارت كشور در قالب قوانين بودجه سنواتي و تخصيص سازمان برنامه و بودجه مي تواند راسا در زمينه توسعه حمل و نقل عمومي اقدام كند كه فعاليت هاي انجام شده در اين زمينه به دليل محدوديتهاي اعتباري عملا راهگشا نبوده و در حد بازسازي ناوگان فرسوده باقي مانده است.

    علي ايحالي وزارت كشور طرحها و اقداماتي را در اين زمينه به شرح ذيل در دستور كار دارد:

    ناوگان تاكسيراني شهري كشور:

    اجرايي كردن مصوبه شماره ۱۷۶۲۶۸ مورخ ۹۳/ ۱۲ / ۲۷ شوراي اقتصاد در خصوص نوسازي ۱۶۰ هزار دستگاه تاكسي پايه گازسوز: تنها خودروي پايه گازسوز توليد داخل، سمند EF7 مي باشد كه به دليل عدم پيمايش ۳۰۰ كيلومتري با يك بار سوخت گيري، مشمول دريافت يارانه مندرج در مصوبه فوق نيست. در اين رابطه با توجه به عدم مجوز واردات خودرو به كشور، در سال ۱۳۹۶ به نحوي برنامه ريزي گرديد كه شركت خودروساز نسبت به افزايش حجم مخزن گاز ۱۰۰ دستگاه از اين ناوگان اقدام نمايد. به دنبال آن، تفاهم نامه اجرايي ناوگان فوق فيمابين اتحاديه تاكسيراني هاي شهري كشور، شركت بهينه سازي مصرف سوخت و يكي از شركتهاي خصوصي متقاضي شهر تهران به عنوان عامل صرفه جويي منعقد شده كه در نهايت پس از دو سال، ۶۱ دستگاه از اين ناوگان به عنوان نمونه اجرايي طرح توليد و در اجراي مصوبه فوق وارد چرخه حمل و نقل گرديد. در حال حاضر با عنايت به اعمال تحريم هاي ظالمانه و عدم امكان واردات قطعات و نبود دانش فني بومي در توليد ECU با قابليت تفكيك پيمايش پيموده شده با گاز و بنزين، عملا امكان توليد اين نوع خودرو توسط شركت هاي داخلي وجود ندارد. يكي از طرح هاي مهم دولت يازدهم، طرح نوسازي ناوگان تاكسيراني شهري از طريق اعطاي تسهيلات كم بهره و كمك بلاعوض ميباشد كه از ابتداي سال ۱۳۹۵ با همكاري دستگاههاي مرتبط اجرايي شده است. اجراي اين طرح از ابتدا تاكنون به نوسازي ۶۷ هزار دستگاه تاكسي منتج شده كه در آن ۱۹۳۷۵ دستگاه تاكسي شهر تهران نوسازي شده است، اما از اواخر سال ۹۶ فرايند نوسازي به عللي چون مشكلات متعددي از قبيل افزايش شديد قيمت خودرو، كاهش توليد خودرو با كاربري تاكسي توسط شركت ايران خودرو و كافي نبودن آن براي نيازهاي موجود، عدم مشاركت بانك هاي عامل در تخصيص تسهيلات ريالي از محل منابع داخلي خود، ناكافي بودن سهم ارزي ناشي از صرفه جويي مصرف سوخت ناشي از نوسازي ناوگان، عدم توازن ميان تسهيلات و قيمت هاي اعلام شده و عدم پذيرش گواهي اسقاط خودروهاي فرسوده توسها خودروساز متوقف گرديد. به منظور رفع موانع، اقدامات متعددي انجام پذيرفت كه اهم آن عبارت است از:
    پيشنهاد واردات تاكسي پايه گازسوز و برقي با توجه به عدم توليد در داخل، كه در دي ماه ۱۳۹۸ در كميته اصلي كميسيون اقتصاد به دليل كمبود منابع ارزي رد و مقرر گرديد شركت ايران خودرو ۴۰ هزار دستگاه را تا سال آينده تحويل دهد كه با توجه به سوابق آمر و عدم پايبندي خودروسازان به تعهدات، به نظر نمي رسد طرح به نتيجه برسد.
    - بسته پيشنهادي به منظور كاهش سن ناوگان مشتمل بر موارد ذيل: طرح پيشنهادي جايگزيني ۶۸ هزار دستگاه تاكسي فرسوده با تاكسي پايه گازسوز هيبريدي اتمام الكتريكي با پيمايش بالا كه براي تصويب در شوراي اقتصاد و ابلاغ به وزارت نفت در حال طي مراحل مربوحله مي باشد. مصوبه پيشنهادي براي تصويب در هيئت محترم وزيران كه در آن به شهرداري ها اجازه داده ميشود در راستاي نوسازي ناوگان تاكسيراني شهري، كاربري خودروهاي شخصي با سن حداكثر چهار سال و پيمايش حداكثر ۱۰۰ هزار كيلومتر را در صورت دارا بودن شرايعا قانوني و معاينه فني به كاربري تاكسي تغيير دهند. در اين راستا لازم است به ازاي هر تغيير كاربري از شخصي به تاكسي، يك دستگاه تاكسي فرسوده اسقاط گردد. اين مصوبه در كميسيون اقتصاد دولت تصويب و در نوبت طرح در جلسه هيئت محترم وزيران قرار دارد.
    - مصوبه پيشنهادي براي تصويب در هيئت محترم وزيران كه در آن به شهرداري ها اجازه داده مي شود تا انتهاي سال ۱۳۹۶، خودروهاي سواري و ون توليد داخل داراي كاربري تاكسي با عمر عملكردي ۷ سال را در صورت دارا بودن معاينه فني و به شرط ۱۰۵ برابر نمودن سن ناوگان در سامانه راهور و فعاليت در غير كلان شهرها به كاربري شخصي تغيير دهند. اين مصوبه در كميسيون اقتصاد دولت تصويب و در نوبت طرح در جلسه هيئت محترم وزيران قرار دارد.

    ناوگان اتوبوسراني شهري كشور:

    با وجود تمامي تخصيصهاي هزينه شده از سال ۱۳۹۰ كه شامل طرح بازسازي ۶۵۰ اتوبوس در سال ۱۳۹۵، طرح اعطاي تسهيلات نوسازي براي ۳۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۵۰ دستگاه ميني بوس در سال ۱۳۹۶، اعطاي تسهيلات براي نوسازي ۱۰۰۰ ميني بوس در سال ۱۳۹۷ و پيگيري تخصيص تسهيلات از محل تبصره ۱۸ براي بازسازي ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس در سال ۱۳۹۸ مي باشد، عملا رديفهاي اعتباري سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور و ميزان تخصيص آنها بسيار محدود بوده و با تخصيصهاي هزينه شده اتفاق چشمگيري در نوسازي ناوگان اتوبوسراني شهري صورت نگرفته است. در سال ۱۳۹۷ توسعا وزارت كشور بسته جامع پيشنهادي براي رفع مشكلات نوسازي در جلسه كميسيون كلانشهرهاي دولت مطرح گرديد كه منجر به دستور معاون اول محترم رئيس جمهور مبني بر نوسازي و بازسازي ناوگان اتوبوسراني كشور گرديد. لازم به ذكر است بخشي از اقدامات وزارت كشور در اين خصوص در دهه ۱۳۸۰ با استفاده از ظرفيت ارزشمند ماليات بر ارزش افزوده در اختيار بوده كه پس از واگذار شدن اين اعتبار به شهرداريها انتظار مي رفت بخشي از اين ظرفيت در راستاي كاهش آلودگي هوا و توسعه حمل و نقل عمومي با محوريت شهرداري ها به كار گرفته شود كه اين اتفاق در حد انتظار رخ نداده است. / تنها طرحي كه هم اكنون اهتمام به نوسازي ناوگان حمل ونقل عمومي در سراسر كشور دارد و مقرر است تجميع كننده كليه طرح هاي جاري نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي و تجاري كشور باشد، طرح رياست محترم جمهوري است كه از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ آغاز شد و منجر به ابلاغيه شماره ۱۲۸۸۴۵ مورخ ۱۳۹۷ / ۳ / ۲۰ سازمان برنامه و بودجه كشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع ابلاغ مصوبه شوراي اقتصاد در خصوص طرح جايگزيني و نوسازي ناوگان حمل ونتل درون و برون شهري گرديد كه به دليل كم بودن ميزان صرفه جويي ارزي محاسبه شده براي اتوبوس گازسوز شهري، با مكاتبات و پيگيري هاي مكرر وزارت كشور، اصلاحيه تحت شماره ۱۵۴۷۵۵ مورخ ۱۳۹۸ / ۳ / ۲۹ صادر گرديد. در اين طرح، وزارت كشور در كنار ساير دستگاههاي ذي مدخل از جمله وزارت نفت، بانك مركزي، بانكهاي عامل با مسئوليت سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، برنامه ريزي در خصوص اين طرح را در دستور كار قرار دادند. البته مشكلات متعددي از جمله تحريم هاي ظالمانه به ويژه در زمينه واردات قطعات CKD و محدوديت هاي موجود در خصوص نقل و انتقال ارز از طريق بانك هاي داخلي به حساب هاي شركت هاي فروشنده خارجي، كم شدن منابع ارزي كشور به دليل كاهش درآمدهاي نفتي كه توليد داخلي را با مشكلات جدي روبرو ساخت و اين موارد در كنار افزايش شديد قيمت تمام شده اتوبوس موجب شد اجراي مطرح با موفقيت عملياتي نگردد. با در نظر گرفتن موارد فوق، مشخص است كه اولا مشكلات متعددي بر سر راه اجراي طرح با توجه به شرايط كنوني كشور وجود داشته و ثانيا مصوبات فوق الذكر شوراي اقتصاد مسئوليت اجراي طرح را به وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران) محول نموده و وزارت كشور تنها يكي از دستگاههاي ذي مدخل در اجراي اين طرح است و مسلما تأمين اعتبار و رفع مشكلات بانكي و مسائلي از اين دست در حيله اختيارات وزارت كشور نمي باشد. معهذا و با توجه به احساس مسئوليت در برابر سلامتي و لزوم خدمات رساني حداكثري به شهروندان عزيز در سراسر كشور با اولويت كلان شهرها و شهرهاي آلوده، وزارت كشور تاكنون پيگيري هاي مكرري انجام داده است. با پيگيري هاي انجام شده در شهريورماه و آذرماه سال جاري جلساتي به رياست معاون اول محترم رييس جمهور تشكيل شد كه در جلسه آخر با حضور اينجانب، رييس كل محترم بانك مركزي، وزراي محترم نفت، صنعت، معدن و تجارت، رييس محترم صندوق ذخيره ارزي، شهردار محترم تهران و تني چند از مسئولان حوزه حمل و نقل تصميمات راهگشايي براي نوسازي ناوگان فرسوده اتخاذ شد كه در صورت همكاري همه جانبه بانك مركزي و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مي توان نوسازي تعداد محدودي اتوبوس شهري را تا سال آتي تحقق بخشيد. در اين جلسه، مقرر گرديد نحوه تأمين مالي ۳ هزار اتوبوس (۱۵۰۰ دستگاه شهر تهران و ۱۵۰۰ دستگاه ساير شهرداري ها براي شهرهاي كشور جهت توليد داخل توسط بانك مركزي تعيين و به سرعت در دستور كار براي اجرا قرار گيرد كه ضمن پرداخت سهم دولت از محل صرفه جويي سوخت (مبلغ ۱۴۲۲۰۰ دلار به ازاي هر اتوبوس)، مابقي هزينه خريد اتوبوس ها توسط شهرداري ها با بخش هاي غيردولتي تأمين مي شود. همچنين در اين جلسه، بازسازي ۲ هزار دستگاه اتوبوس فرسوده (۱۰۰۰ دستگاه شهر تهران و ۱۰۰۰ دستگاه ساير كلانشهرها در شهرهاي سراسر كشور با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه و تسهيلات صندوق كارآفريني اميد به منظور به كارگيري در چرخه حمل و نقل عمومي كشور مورد تصويب قرار گرفت كه پس از صدور دستور رياست محترم سازمان برنامه و بودجه، موضوع عملياتي خواهد شد. / با پيگيري ها و مكاتبات مكرر وزارت كشور با رياست محترم جمهور، معاون اول محترم و ساير مسئولان، تخصيص اعتبار
    يارانه جابجايي مسافر اتوبوس و مترو بعد از سه سال وقفه مجددا از سر گرفته شد كه در سال ۱۳۹۷ (حدود ۱۰۰ ميليارد ريال براي اتوبوس و ۱۱۰ ميليارد ريال براي مترو به شهرداري تهران و در سال ۱۳۹۸ (حدود ۹۲ ميليارد ريال براي
    اتوبوس و ۹۰ ميليارد ريال براي مترو به شهرداري تهران) تخصيص داده شد. / در راستاي كمك به توسعه قطارهاي شهري و بازسازي و توسعه ناوگان اتوبوسراني شهرداريهاي كشور تمهيداتي در قوانين بودجه سنواتي سال ۱۳۹۷ و همچنين سال ۱۳۶۸ در بند "د" تبصره ۵ قانون بودجه در قالب انتشار اوراق مالي - اسلامي پيش بيني شده است كه براي سال ۱۳۹۸، مجوز انتشار اوراق به مبلغ ۵۰۰۰ ميليارد ريال براي شهرداري تهران براي طرح تكميل سامانه اتوبوسراني شهري صادر شد ليكن مراحل صدور در دست اقدام توسط سازمان برنامه و بودجه مي باشد و شهرداري تهران به دليل بدهي به سيستم بانكي تا كنون موفق به اخذ مجوزات لازم از بانك مركزي نشده است. همچنين به منظور توسعه قطار شهري مجوز انتشار اوراق به مبلغ ۱۳۰۰۰ ميليارد ريال در سال ۱۳۹۷ و مبلغ ۱۶۰۰۰ ميليارد ريال در سال ۱۳۹۸ براي شهرداري تهران صادر شده است

    مترو:

    در خصوص انجام اقدامات لازم براي توسعه مترو توسط وزارت كشور، شوراي اقتصاد علي مصوبه شماره ۷۰۸۶۵۳ مورخ ۱۳۹۵ / ۶ / ۱۰ وزارت كشور را مكلف كرد تا با استفاده از تسهيلات بين المللي (فاينانس) نسبت به تأمين ۲۰۰۰ دستگاه واگن مترويي براي كشور با رعايت الزام ساخت در داخل كشور به ميزان ۵۵% و با مديريت طرح سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران اقدام نمايد. از تعداد ۲۰۰۰ دستگاه واگن حدود ۱۰۵۰ دستگاه واگن به شهر تهران اختصاص و مابقي به ۸ كلانشهر ديگر مشهد، تبريز، اصفهان، شيراز، قم، اهواز، كرج، كرمانشاه) تعلق خواهد گرفت. پيش بيني مي شود با ورود اين واگن ها به خطوط متروي كشور سهم جابجايي درون شهري مسافر از طريق مترو در تهران از ۸۰ ميليون سفر سالانه به ۱۲۶۳ ميليون سفر سالانه و ساير شهرها به ۱۱۳۴ ميليون سفر افزايش يابد كه اين ميزان كمك چشمگيري به كاهش آلودگي هوا و مديريت مصرف سوخت خواهد نمود. لذا بر اساس مصوبه فوق الذكر، در گام اول، مناقصه بين المللي تأمين و ساخت ۶۳۰ توجه به محدوديت هاي موجود از لحاظ خطوط اعتباري براي ايران، أخيرا تصويب نامه شماره ۱۰۷۹۱۶/ت ۵۷۰۱۴ ه مورخ۱۳۸۸ / ۸ / ۲۷ هيئت محترم وزيران به وزارت كشور اجازه داده است تا به ميزان ۶۶۷ ميليون يورو از محل تسهيلات كشور روسيه به منظور تأمين ناوگان مترويي كشور استفاده كند. در همين راستا و طي سفر هيات ايراني و نماينده وزارت كشور به رياست كميسيون ويژه همكاري هاي مشترك ايران و روسيه به كشور روسيه، مشخصات فني واگن هاي مدنظر كشور به طرف روس ارائه و مقرر شد شركت واگن ساز مورد نظر پيشنهاد فني و بازرگاني خود را با اولويت تامين واگن براي تهران و به منظور شروع مذاكرات فني فيمابين و انتخاب شريك ايراني ارسال نمايد كه با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته تاكنون اقدامي جهت تقبل امر و شروع مذاكرات براي انعقاد قرارداد تجاري توسط ايشان صورت نگرفته است. مع الوصف تأكيد مي گردد تلاش۔ هاي وزارت كشور محدود به موارد ياد شده نبوده و در حال بررسي و تأمين ساير منابع مالي براي واگن هاي متروي كشور از جمله استفاده از منابع برخي بانكها و نيز صندوق توسعه ملي ميباشد.

    موتور سيكلت:

    از جمله ديگر اقدامات در راستاي نوسازي ناوگان حمل ونقل عمومي، طرح جايگزيني ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسيكلت فرسوده بنزيني با موتورسيكلت برقي است كه به پيشنهاد وزارت نفت ضمن تهيه گزارش توجيه فني، اقتصادي و زيست محيطي، در سال ۱۳۹۸ مطرح گرديد و وزارت كشور نيز با برگزاري جلسات متعدد با سازمان برنامه و بودجه، شركت بهينه سازي مصرف سوخت و شهرداري تهران پيگيري اين موضوع را تا حصول نتيجه در دستور كار خود قرار داده است. هدف از اجراي طرح، جايگزيني ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسيكلت فرسوده بنزيني با حجم موتور ۱۲۵ سي سي با موتورسيكلت برقي با كاربري مشابه به منظور كاهش آلودگي هوا ميباشد. اما كماكان به دليل نهايي نشدن طرح SWAP باتري در سطح ملي اين مصوبه نهايي نگرديده است. در همين راستا تفاهم نامه سه جانبه به منظور تامين ۳۰۰۰ دستگاه موتورسيكلت برقي براي ماموران پست تحت پوشش شركت ملي پست ج.. از طريق اعطاي تسهيلات في مابين اين شركت، سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران و شركت نيرو موتور سهند توليد كننده موتورسيكلت برقي) امضاء گرديده است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اقدامات دولت براي ناوگان حمل و نقل عمومي

 

كتاب فرمول

۱۰۹ بازديد

معرفي كتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسي، محقق پيشرو و دانشمند، در اين اثر خود از راهكارهاي علمي رسيدن به موفقيت پرده برمي‌دارد.

بسيار پيش مي‌آيد كه به پايان رساندن يك كار بزرگ و يا دستيابي به چيزي، به موفقيت ختم نشود؛ كاري كه به ما محول شده بود را به پايان رسانديم اما ترفيع نگرفتيم، سخت كار كرديم اما توجهي كه لايقش بوديم را دريافت نكرديم و يا ايده‌اي به ذهنمان رسيد و با ديگران درميان گذاشتيم اما هيچ جا از ما نامي آورده نشد. هميشه در گوشمان خوانده‌اند كه استعداد و سخت‌كوشي كليد پيشي گرفتن از ديگران است؛ در دنيايي كه امروزدر آن زندگي مي‌كنيم اما اين دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمي‌رسانند.

لزلو بارابسي، يكي از متخصصان پيشرو، دانشمند شبكه و نويسنده‌اي است كه متوجه اين فاصله ميان سخت‌كوشي و موفقيت شده است و در كتاب فرمول براي مخاطب آشكار مي‌كند كه موفقيت درواقع چيست؛ موفقيت مجموعه‌اي است از اتفاقاتي است كه بر اساس افكار اطرافيان و حس تحسين آن‌ها نسبت به شما شكل مي‌گيرند.

كيست كه خواهان موفقيت نباشد؟! آن‌هم زماني كه در يك فرمول ساده و آماده جلوي‌مان است؟! بارابسي فيزيكداني است كه به دانش شبكه روي آورده و تصميم گرفته تا موفقيت را موردمطالعه و موشكافي قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشي و موسيقي‌دان موفق را بررسي كرده تا بيايد كه آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقيت رسيده‌اند. اين بررسي‌ها به ? قانون موفقيت انجاميد:‌

  1. عملكرد به موفقيت مي‌انجامد؛ اما زماني كه نشود عملكرد را سنجيد، اين شبكه‌ها هستند كه شما را به موفقيت مي‌رسانند. ديگر اهميتي ندارد كه شما چه ميدانيد، اينكه چه كسي را مي‌شناسيد، يا بهتر بگويم، چه كسي شما را مي‌شناسد مهم است. اين شماييد كه كار بزرگي مي‌كنيد اما مفيد خواهد بود اگر افرادي كه پيش از شما كار بزرگي انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالي هستيد.
  2.  عملكرد حد و اندازه‌اي دارد اما موفقيت بي‌حدومرز است. سرعت شما در دويدن محدوديتي دارد؛ ميزان كيفيت كالاي شما سرحدي دارد؛ اما پولي كه مي‌توانيد به جيب بزنيد و يا تعداد افرادي كه مي‌توانيد بر آن‌ها تأثيرگذار باشيد سقفي ندارد.
  3. موفقيت‌هاي پيشين ‍‍‍ضربدر شايستگي مساوي است با موفقيت‌هاي بعدي؛ موفقيت‌ها و كاميابي‌هاي گذشته در رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر مفيد خواهند بود، به‌خصوص اگر كسي شما را به آن‌ها بشناسد. در حقيقت كاميابي‌هاي گذشته به شما كمك خواهند كرد كه واقعاً عالي باشيد؛ پس اگر كسي شما را نمي‌شناسد، خود را افرادي وصل كنيد كه شهرتي دارند. مردم به حرف كساني كه مي‌شناسند توجه مي‌كنند، حتي اگر اين كار چندان عقلاني نباشد.
  4. موفقيت جمعي نيازمند تنوع و تعادل تمام اعضاي گروه است و بااين‌حال در آخر تمام اعتبار و امتياز گروه به يك نفر تعلق مي‌گيرد؛ اين پديده را در ورزش بيشتر شاهد هستيم. در مدرسه دقيقاً برعكس اين موضوع اتفاق مي‌افتد؛ آنجا يك نفر تمام ‌كار را انجام مي‌دهد و موفقيت نصيب تمام افراد گروه مي‌شود.
  5. موفقيت در هر زمان با ثابت‌قدمي حاصل مي‌شود. هيچ‌گاه دير نيست. شما درست نمي‌دانيد كدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجاميد پس نااميد نشويد و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌داريد.

فرمول رسيدن به موفقيت همين است! عالي باشيد، كار بزرگي انجام دهيد، با افرادي كه با شما متفاوت‌اند يا از شما بهترند در ارتباط باشيد، به تلاشتان ادامه دهيد و تسليم نشويد. اين هم راهي علمي.

در كتاب فرمول، بارابسي تأكيد مي‌كند كه جايگاه و احترام اجتماعي بايستي با تركيب عمل و به رسميت شناخته شدن همراه شود؛ اين مسئله در دستيابي به موفقيت ضروري است. بارابسي كلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاريخي را اهرمي قرار داده تا به‌وسيله‌ي آن قوانين نانوشته‌ي موفقيت را برملا كند و به اين پرسش بپردازد كه چه كسي به‌راستي از ديگران پيشي مي‌گيرد و چرا؛ وي هم‌چنين به معرفي ?? قانون حاكم بر موفقيت مي‌پردازد و به مخاطب خود مي‌آموزد كه چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده كند را در دنياي امروزي مي‌آموزد.

كتاب فرمول با ترجمه‌ي حامد رحمانيان و از  نشر نوين منتشر شده است.

مشاهده و خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/35327

 

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

۹۶ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه كنندگي و كارگرداني و نويسندگي مصطفي كيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاكردوست، مهران احمدي و محسن كيايي هستند. ژانر فيلم مطرب كمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد كرد و در سال 1398 در انكارا كار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است كه در سايت كافه فيلم مي توانيد نسخه كامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود كنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

۱۰۸ بازديد

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فكر مي كنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي كنند؟ بايد بگوييم يكي از اصلي ترين راه هايي كه ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي كنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به كمك آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت كنند. اگر شما هم به فكر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي كنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام كنيد، بايد بدانيد داشتن مدرك ديپلم به همراه مدرك پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي كه متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مدرك قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر كوه نور مي تواند اطلاعات تكميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارك لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن كه بتوانيد ويزاي تحصيلي كشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرك ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرك پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  3. ترجمه مدرك كارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  4. ترجمه مدرك كارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرك كارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دكتري)
  6. كپي پاسپورت
  7. گواهي مدرك زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرك كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يك از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن كه براي تحصيل در اتريش اقدام كنيد، بدانيد كه تحصيل در اين كشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين كار هزينه اي بپردازيد. نكته ديگر اين است كه هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نكته مهمي كه در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است كه حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين كشور به زبان آلماني تدريس مي كنند و شما براي آن كه پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرك معتبر زبان آلماني خود را ارائه كنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل كشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با كسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟ 

  • امكان تحصيل رايگان
  • امكانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه كار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امكان سفر به 21 كشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن كار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يكي از مهمترين كشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين كشور كه يكي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امكان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي كه علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر كوه نور كمك گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد كه نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امكان تحصيل رايگان
  2. امكان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امكان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن كار و دريافت ويزاي كاري
  4. امكان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن كار
  5. امكان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امكان كار همراه با تحصيل
  7. امكان كار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شكل تمام وقت
  8. امكان رفت و آمد به كشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارك زير نياز داريد:

  • دو نسخه كپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عكس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • مدرك پذيرش تحصيلي
  • فرم تكميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارك سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره كارشناسي يا كارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر كوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يكي از معتبرترين مراكز اعزام دانشجو به كشورهاي اروپايي معرفي كرده و شرايطي را فراهم آورد كه افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسكان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر كوه نور همراه شوند.

 

 

چاپ بنر تولد يك خلاقيت براي جذابيت جشن هاي تولد

۱۱۸ بازديد

چاپ بنر تولد يك خلاقيت براي جذابيت جشن هاي تولد

جشن تولد به عنوان يكي از مهمترين رويدادهاي زندگي هر فرد در طول سال

     مهمترين رويداد زندگي هر انساني تولد اوست و همچنين روزهاي مهم ديگري كه مي تواند براي افراد بهترين اتفاق باشد. جشن گرفتن وگرامي داشتن چنين روزهايي در هر منطقه و مكاني آداب خاص خود را دارد و آذين بندي مراسم هاي شادي وجه مشترك همه فرهنگ هاست.

تم هاي مختلف در طراحي و چاپ بنر تولد

يكي از ويژگي هاي بنر تولد، ايجاد دكوراسيوني شيك و جذاب است كه غالبا در طرح هاي مختلفي نظير

  • عكس شخص
  • تصاوير مهيج كودكانه
  • تم طبيعت و …. طراحي و چاپ مي شوند؛

كه براي هر رده سني بويژه كودكان چاپ يك بنر تولد خوب و متناسب جذابيت خاص خود را دارا مي باشد.

ابعاد مختلف در چاپ بنر تولد

     بنر تولد در اندازه و ابعاد مختلف بسته به نياز مشتريان و محل قرار گيري آن چاپ مي شوند. همچنين بنر تولد بر روي ديوار، پايه و چهارچوب قابل نصب است و به سادگي مي توانيد يك تولد منحصر به فرد را رقم بزنيد.

اماكن مناسب براي نصب بنر تولد

     بنر تولد مناسب براي فضاي داخلي و يا خارجي است كه شما مي توانيد با اطمينان خاطر اقدام به تهيه آن نماييد چرا كه در اثر عواملي نظير آب، پارگي و خراش مقاوم هستند. بنابراين بدون توجه به آب و هوا يك كار ايستاده و شگفت انگيزي را مي توانيد در معرض نمايش قرار دهيد.

ارزاني چاپ بنر تولد، يك ويژگي منحصر به فرد

علاوه بر زيبايي بنر تولد، ارزان بودن، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن طرح ها نيز از ديگر مزاياي بنر تولد است.

جنس متريال بنرهاي تولد به همراه مهمترين متريال

     بنر ها در انواع مختلفي عرصه مي شوند كه بهترين نوع آن براي چاپ بنر تولد، وينيل است چرا كه دوام و وزن پايين و جلوه گري قابل توجهي دارد. نوع متريال مورد استفاده كره اي و چيني مي باشد كه در قيمت نهايي چاپ بنر تولد تاثير گذار است.

استقبال از چاپ بنر براي تولد در ايران

      با ورود اينترنت در دو دهه اخير شاهد دگرگوني هاي بسياري در نحوه سبك زندگي هستيم و عموم مردم با تاثير گرفتن از فرهنگ كشورهاي ديگر روش هاي جذابي را براي برگزاري مهماني ها در نظر مي گيرند. روند استقبال از بنر تولد در چند سال اخير به ندرت شكل گرفت تا به امروز كه در اكثر مهماني ها و مراسم هاي تولد مي توانيد طرح هاي متنوع و شاد را نظاره كنيد.

ادامه مطلب : چاپ بنر تولد

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :