جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

علل طلاق در زوجين چيست؟

۳۰ بازديد

 

علل طلاق در زوجين چيست؟

 

در اين مطلب قصد داريم به علل جدايي و طلاق صحبت كنيم با ما همراه باشيد:

 

عللي مانند : خيانت ، عدم ارتباط و صميميت ، مشكلات مالي و عدم رابطه جنسي و صميميت از دلايل رايج طلاق است.

 

بر اساس پژوهش هايي كه انجام داده ايم دريافتيم كه دلايل اصلي طلاق و خيانت در ايالات متحده امريكا چه چيزهايي ميباشد  :

1.عدم پاسخگويي همسر به نيازهاي

2. زوجه خود

3. ناسازگاري

4. عدم بلوغ همسر

5. سوء استفاده عاطفي و خيانت همسر

6. مشكلات مالي

برخي از خصوصيات در زن يا مرد يا شرايطي وجود دارد ، كه ممكن است شريك زندگي را مجبور به طلاق كند بصورتي كه ديگر نمي تواند با شريك زندگي خود كنار بيايد و شايد طلاق بهترين گزينه باشد.

 

هنگامي كه زوجين احساس مي كنند تمام روابط احساسي خود را نسبت به همديگر از دست داده اند  در نهايت مي توانند به اين نتيجه برسند كه زمان پايان ازدواج است .

 

آيا فكر مي كنيد اين سناريو مي تواند وارد زندگي شما شود؟

 

اين غير معمول نيست كه زوج ها شروع به دعوا و كشمكش كنند تا اينكه روزي براي هميشه از هم جدا شوند. از مسائل مربوط به رابطه خود غافل نشويد . شما هرگز نمي دانيد ، رابطه شما ممكن است به سمت جاده هاي سنگي نيز پيش رود!

 

چند درصد ازدواج ها به طلاق ختم مي شود؟

تصور اينكه چند درصد از ازدواجها به طلاق ختم مي شود ، به طور قابل پيش بيني پايين به نظر مي رسد ، اما واقعيت اين است كه تقريباً 50 درصد از ازدواج ها در ايالات متحده به طلاق مي انجامد.

 

طبق آمار بدست آمده ، زوجين معمولاً در هفت سال اول ازدواج طلاق مي گيرند. بنابراين ، طلاق بيشتر در كدام سال ازدواج رايج است ؟

 

گفته مي شود كه رضايت زناشويي با حركت زوجين به سمت دهمين سالگرد زندگي آنها افزايش مي يابد.

 

 

دليل اصلي طلاق چيست؟

 

در اينجا ليستي از دلايل متداول طلاق ذكر شده است. اگر هريك از اين موارد را در رابطه خود تشخيص داديد ، بايد نسبت به اين كه رابطه شما در حال حركت است آگاه باشيد.

 

اين به شما كمك مي كند تا بفهميد چه عواملي با خطر بالاي طلاق مرتبط هستند و اقدامات لازم را انجام دهيد و از آسيب بيشتر جلوگيري كنيد.

 

بياييد دلايل رايج طلاق را بررسي كنيم و بفهميم كه آيا ازدواج شما قابل نجات است يا خير.

 

1. خيانت همسر يا رابطه خارج از ازدواج :

شوهر ناراحت و عصباني روي تخت نشسته است

 

وقتي شخصي براي برآوردن نيازهاي خود ، چه از نظر جسمي و چه از نظر جنسي ، خارج از رابطه مي رود ، اين مي تواند رابطه را به خطر بيندازد. بسيار دشوار است كه پس از خيانت ، اعتماد را پس بگيريم .

 

عصبانيت و كينه از دلايل متداول ، منجر به بي اشتهايي جنسي و عدم صميميت عاطفي است .

 

روت هوستون ، متخصص خيانت مي گويد: خيانت اغلب به عنوان يك دوستي به ظاهر بي گناه آغاز مي شود. "اين به عنوان يك رابطه عاطفي شروع مي شود كه بعداً به يك امر فيزيكي تبديل مي شود."

 

خيانت يكي از دلايل اصلي طلاق است. اين امر همچنين يكي از دلايل طلاق قانوني است .

 

2. مشكل در امور مالي :

زن و شوهر بر سر مسائل مالي با هم مشاجره ميكنند .

 

به قول معروف ، پول خنده را بر لب مردم مي آورد .

 

اگر يك زوج در مورد نحوه مديريت امور مالي باهم تفاهم و هماهنگي نداشته باشند ؛ اين امر مي تواند منجر به مشكلات وحشتناك شود.

 

 طبق آمار بدست آمده ، يكي از دلايل طلاق ؛  عدم سازگاري در عرصه مالي است و تقريباً 41 درصد طلاق را ايجاد مي كند.

 

همه چيز از عادات مخارج مختلف و اهداف مالي گرفته تا درآمدزايي يكي از همسران به طور قابل توجهي بيشتر از ديگري ، ايجاد نزاع بر سر قدرت مي تواند ازدواج را به نقطه شكست برساند.

همچنين تفاوت در ميزان پول هر يك از طرفين براي ازدواج نيز مي تواند منجر به بازي قدرتمند بين يك زوج شود.

"پول واقعاً همه چيز را لمس مي كند. اين بر زندگي افراد تأثير مي گذارد .

مشكلات مالي را مي توان به عنوان يكي از بزرگترين علل طلاق بعد از خيانت به شمار آورد .

 

3. عدم ارتباط :

ارتباطات در ازدواج بسيار مهم است و عدم برقراري ارتباط موثر به سرعت منجر به نارضايتي و سرخوردگي هر دو مي شود و بر همه جنبه هاي ازدواج تأثير مي گذارد.

از سوي ديگر ، ارتباط خوب پايه و اساس يك ازدواج قوي است. وقتي دو نفر در زندگي مشتركي را بوجود مي آورند ، بايد بتوانند در مورد نيازهاي خود صحبت كنند و بتوانند نيازهاي شريك زندگي خود را درك كرده و براي رفع آن تلاش كنند.

فرياد زدن به همسرتان ، صحبت نكردن كافي در طول روز ، اظهارنظرهاي ناخوشايند براي بيان خود ، همگي روشهاي ناسالم ارتباطي هستند كه بايد در ازدواج كنار گذاشته شوند.

علاوه بر اين ، وقتي زوج ها از صحبت كردن با يكديگر دست مي كشند ، احساس تنهايي كرده و به طور كلي از اهميت دادن به يكديگر جلوگيري مي كنند ، اين مي تواند منجر به خرابي رابطه شود.

ارتباطات ضعيف در واقع يكي از بزرگترين دلايل 65 درصدي طلاق ها محسوب ميشوند .

ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر مقاله زير را بخوانيد:

https://rizy.ir/Dn1m

 

 

قيمت خريد ملك در استانبول

۲۴ بازديد

 

قيمت خريد ملك در استانبول به عوامل مختلفي مثل  محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

 

اخذ اقامت با خريد ملك در استانبول

بر اساس ضوابط و مقررات موجود در اين كشور، اتباع خارجي، اين امكان را دارند كه با خريد آپارتمان در استانبول يا هر يك از شهرهاي ديگر آن اقدام به دريافت شهروندي نمايند و اين اقامت تا هنگامي كه ملك مذكور در تملك متقاضي است، تمديد خواهد شد. دقت داشته باشيد كه علاوه بر مزاياي متعدد اين روش كه در ادامه بيشتر به آنها خواهيم پرداخت، با داشتن اين اقامت، شما اين امكان را خواهيد داشت كه براي مهاجرت به ساير كشورها بخصوص كشورهاي اروپايي، از طريق سفارتخانه هاي آن كشورها در تركيه خيلي سريعتر و آسانتر اقدام نماييد.

m6_tlqn.jpg

خريد ملك در استانبول

بدين منظور اول بايد به استانبول رفته و پس از بازديد از چند ملك مختلف، ملك مورد پسند خود را انتخاب نماييد. پس از طي مراحل خريد ملك و زدن سند آن به اسم شما، لازم است كه به اداره مهاجرت اين كشور يا همان (G?ç ?daresi) برويد و براي اخذ شهروندي از طريق خريد ملك در  ماسلاك استانبول درخواست دهيد و در زمان مشخص شده، همراه با مدارك خواسته شده، مجددا به اين اداره رفته و اقامت 1 ساله خود را دريافت نماييد.

گفتني است كه از ديدگاه قانوني، محدوديت خاصي براي حداقل ميزان سرمايه، جهت خريد خانه در استانبول تعيين نشده است. اما داشتن اطلاعاتي در مورد قيمت ملك در اين شهر برايتان بسيار سودمند خواهد بود تا بدانيد كه دست كم به چه مقدار سرمايه نياز خواهيد داشت. همينطور بر اساس قوانين اين كشور، تنها شرط لازم براي خريد ملك اين است كه شش دانگ سند ملك حتما به نام متقاضي و يا مشتركا تنها به صورت سه دانگ، سه دانگ به نام اعضاي خانواده او باشد.

 

 

قيمت خريد ملك در تركيه، شهر زيباي استانبول

قيمت خريد ملك در استانبول به پول ايران

قيمت اجاره آپارتمان در استانبول درسال 2021  به عوامل مختلفي مثل محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات و… بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

قيمت ملك در اين شهر به پول ايران با توجه به قيمت روز لير محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال؛ اگر قيمت لير را بين 3000 تا 3500 تومان در نظر بگيريم، قيمت يك ملك 200 هزار ليري در تركيه، چيزي حدود 600 تا 700 ميليون تومان خواهد بود، كه نسبت به قيمت ملك در كشور خودمان بسيار اقتصادي تر است.

چرا كه در حال حاضر خانه اي در تهران، حتي در مناطق متوسط و رو به پايين نيز كمتر از يك ميليارد تومان پيدا نخواهيد كرد، در حالي كه با همين مقدار پول امكان خريد يك خانه نسبتاً خوب را در تركيه خواهيد داشت و بدين ترتيب مي توانيد از مزاياي خريد ملك در در بيليك دوزو استانبول نيز بهره مند شويد و در اين كشور به كار و زندگي بپردازيد. شما مي توانيد در استانبول يا هر شهر ديگري از تركيه، ملك مد نظرتان را مطابق با نياز و سليقه خود انتخاب نماييد. مثلا اگر شما به شهرهاي مدرن، بزرگ و پرجمعيت علاقه داريد، خريد ملك در شهرهايي مثل آنكارا، استانبول و ازمير پيشنهاد مي شود ولي اگر به طبيعت و دريا علاقه منديد و البته قصد خريد ملك با قيمت پايين تري را داريد، شهرهايي مثل آنتاليا و مارماريس مناسب تر هستند.

مراحل خريد ملك در استانبول و اخذ شهروندي از اين طريق

 

مراحل خريد ملك در استانبول  و اخذ شهروندي از اين طريق

براي اين كار بايستي مراحل زير را به ترتيب طي كنيد، تا در نهايت با كمترين دردسر صاحب ملكي در استانبول زيبا و خوش آب و هوا شويد و به سبب آن نيز اقامت  كشورتركيه را دريافت كنيد. اين مراحل عبارتند از:

1. نخست به تركيه، شهر استانبول رفته و پس از بازديد از املاك گوناگون، ملك مورد پسند خود را انتخاب كنيد. سپس عمليات قيمت گذاري توسط مامور شهرداري اين كشور انجام مي شود.

نكته قابل توجه اين است كه در تركيه، بر خلاف ايران قيمتي كه كارشناس دولت براي ملك تعيين و اعلام مي كند، با قيمت حقيقي ملك فرق چندان زيادي ندارد و اكثرا كمتر از ده درصد است. از اين رو، دارندگان املاك نمي توانند قيمت هاي نجومي و غير واقعي به خريدار پيشنهاد دهند و اين موضوع موجب اطمينان خاطر مشتري مي گردد. اما در نهايت قيمت تعيين شده از سوي كارشناس در سند ملك ثبت خواهد شد.

2. مبلغ پيش پرداخت را به حساب مالك واريز نموده و واريز الباقي وجه را در روز انتقال سند انجام دهيد.

3. در زماني كوتاه تر از يك هفته، سند ملك خريداري شده به شما تحويل داده مي شود و سپس مي توانيد با رفتن به اداره مهاجرت اين كشور، درخواست وقت مصاحبه نماييد.

4. در موعد مشخص شده از سوي اين اداره، كه غالبا كمتر از يك ماه است، لازم است كه با در دست داشتن تمامي اسناد و مدارك به آنجا رفته و به چند پرسش ساده پاسخ دهيد.

5. در نهايت كارت اقامت يك ساله و در مواردي دو ساله به آدرس اقامت شما در تركيه ارسال مي گردد.

 

همه چيز درباره قفل درب آسانسور

۲۵ بازديد

در سال هاي ابتدايي همه گير شدن نصب آسانسور ها در ساختمان هاي مرتفع يك اپراتور به طور مداوم در كابين آسانسور مستقر بود كه يكي از وظايف اين اپراتور باز و بسته كردن درب آسانسور بود؛ در سال هاي 1864 الي 1887 باز و بسته شدن درب آسانسور از حالت دستي به حالت اتوماتيك تغيير كرد و اولين قفل هاي درب آسانسور هم در اين سال ها ساخت شد.

يكي از مهم ترين وظايف قفل درب آسانسور اطمينان از بسته بودن درب آسانسور در همه طول مدت حركت آسانسور است، براي باز كردن قفل درب آسانسور به كليد هاي مخصوص نياز است كه متخصصين سرويس آسانسور https://asansormana.com/    در زمان سرويس آسانسور از ان براي باز كردن درب استفاده مي كنند همينطور آتشنشان ها هم از اين كليد ها براي نجات مسافران در زمان گير كردن آسانسور استفاده مي كنند. با آسانسور مانا همراه باشيد.

انواع كليد قفل درب آسانسور

با مرور زمان شكل و كارآيي قفل هاي درب آسانسور تغيير كرد و به دنبال آن كليد قفل درب آسانسور ها هم دچار تحول شدند؛ در سال هاي 1940 الي 1960 از قفل هاي درب آسانسور معروف به قفل شيندلري رواج پيدا كرد، اين قفل درب ها معمولا روي درب هاي لولايي آسانسور بسته مي شد، در انتهاي زبانه بازوي قفل هاي درب قديمي دو حفره به قطر 4 ميليمتر وجود داشت، اين قفل درب هاي آسانسور با كليدي موسوم به كليد دو گوش باز مي شدند.

قسمت انتهايي كليد هاي قفل درب آسانسور يعني قسمتي كه در دست مي گيريم مي تواند اشكال مختلفي داشته باشد اما قسمت درگير با قفل آن ها يكسان مي باشند؛ در كليد هاي دو گوش قسمت درگير با قفل درب به شكل ميله اي و تخت بوده كه در انتهاي آن دو زبانه دقيقا برابر با حفره ها وجود داشته كه با گردش آن مي توانستند بازوي قفل را تكان دهند و زبانه درب كه در چهارچوب درگير بوده آزاد و درب آسانسور باز مي شد.

البته بعضي از قفل درب آسانسور هاي قديمي كليدي داشتند به نام كليد پلاستيكي درب اتوماتيك كه تقريبا شبيه به قلاب بافتني بزرگ و تخت بوده كه با استفاده از سر قلاب مثل قفل درب آسانسور را باز مي كردند.

امروز از كليد سه گوش براي باز كردن درب انواع آسانسور ها استفاده مي شود؛ به جز كليد قفل درب هايي كه به آن اشاره كرديم كليد هاي ديگري مثل كليد 300، 400 و 500 شيندلر، كليد هاي استوانه اي شياردار، كليد هاي قفل سيلندري و… هم وجود دارند كه مثل كليد سه گوش پركاربرد نيستند. آسانسور مانا از مجهزترين ابزار تعمير آسانسور   https://asansormana.com/  برخوردار است.

قفل درب آسانسور چگونه كار مي كند؟

قفل درب آسانسور داراي يك بازو داخل چاه آسانسور، ضامن، زبانه و همينطور دو مي كروسوئيچ است، كه مگنت هاي آن روي چارچوب قابل مشاهده است با بسته شدن درب عمل مي كند به طوري كه به زمان بسته شدن درب طبقه توسط پلاتيني كه روي درب نصب شده است، مگنت پل شده و مدار برق فرمان آسانسور را متصل مي كند؛ مي كروسوئيچ ديگر با ضامن قفل كار مي كند.

زماني كه كابين به تراز طبقه مي رسد و متوقف مي شود، كمان درب توسط تابلو فرمان آسانسور فاقد برق مي شود. در اين مواقع كمان توسط جك روغني خود كه تحت فشار است، تحت تاثير قرار گرفته و باز مي شود و ضربه اي به اهرم قفل وارد مي كند. اهرم باعث آزاد شدن ضامن و زبانه قفل گرديده و در آخر درب لولايي آسانسور براي باز شدن آزاد مي شود؛ همزمان مي كروسوئيچ ضامن كه جزو مدار سري استپ است هم عمل كرده جريان برق فرمان آسانسور را از مدار خارج مي كند.

 

مدل هاي رايج پارتيشن هاي تكجداره

۲۱ بازديد

پارتيشن تكجداره و نقش بسزاي آن در بهينه سازي فضا پارتيشن بندي از جمله مهم ترين اقداماتي است كه در تمام ادارات و حتي منازل مسكوني بايد به بهترين نحو ممكن انجام گردد تا بتوان از فضاي موجود نهايت بهره را برد. اگر قصد زيبا كردن فضاي داخلي منزل و يا محل كار خود را داريد استفاده از پارتيشن ها بسيار مناسب است. بهره گيري از اين محصول كارآمد اين امكان را فراهم مي آورد تا بتوان فضاي در دسترس را به قسمت هاي مختلف با ابعاد گوناگون تقسيم نمود تا بتوان از آن بهترين استفاده را برد. به سبب زيبايي منحصر به فردي كه پارتيشن هاي تك جداره از آن برخوردار مي باشد، اين امكان را فراهم مي آورد تا با بهره گيري از آن بتوان به محيطي زيبا دسترسي يافت. پارتيشن تك جداره پارتيشن تك جداره به گونه اي طراحي شده است كه در كوتاه ترين زمان ممكن از قابليت نصب و اجرا برخوردار مي باشد و به سبب همين امر اين امكان را فراهم مي آورد تا بتوان در زمان به ميزان قابل ملاحظه اي صرفه جويي به عمل آورد و به محيطي دسترسي يافت كه از بهترين دسترسي برخوردار است. مدل هاي رايج پارتيشن هاي تكجداره پارتيشن بندي تك جداره يكي از مدل‌هاي رايج مخصوصا در سبك هاي اداري مي‌باشد. اين سبك اغلب از تلفيق شيشه و چوب و يا به عبارتي‌ ام دي اف تشكيل شده است. يكي از موضوعات مطرح در اين سبك استفاده از جداره‌ هايي با ارتفاع تا حدود 200 سانتي متر مي باشد. در اين سبك استفاده از قفل و يراق‌ ها مي تواند بر روي درب بوده و يا در قسمت بالايي آن تعبيه شود. شيشه‌ هايي كه در پارتيشن بندي تك جداره استفاده مي‌ شود اغلب ساده و با ميزان ديد محو مي‌ باشد. مدل‌ هايي با عنوان سند بلاست راه مات يكي از معروف ترين مدل‌ ها مي باشد. اين محصول به سبب تنوع بالايي كه توليد شده است، داراي قيمت مناسبي مي باشد و به همين جهت مورد توجه افراد بي شماري قرار گرفته است. پارتيشن تك جداره از بهترين و كاربردي ترين گزينه ها به جاي استفاده از ديوار هاي كاذب مي باشد زيرا هم داراي استحكام بالايي است و هم بسيار متنوع مي باشد. اين مدل از پارتيشن را مي توان در مدل هاي شيشه مات نيز سفارش داد تا ديد را به ميزان قابل ملاحظه اي كاهش دهد. پارتيشن هاي تك جداره به علت زيبايي و تنوعي كه دارا هستند در تمام سازمان ها و ادارات قابل استفاده مي باشند و به همين علت فروش آن ها با رشد قابل ملاحظه اي همراه شده است. به بيان ديگر پارتيشن تك جداره، نوعي ديوار كاذب است كه براي جداسازي فضا در اداره ها، شركت ها، منازل و ... استفاده مي شود. اجزاي تشكيل دهنده اين نوع پارتيشن عبارتند از : 1. ستون هاي آلومينيومي كه به آنها "كلاف" گفته مي شود. 2. رابط بين ستون ها كه "قيد" ناميده مي شوند. 3. " ام دي اف" كه جهت پر كردن فضاي بين ستون ها استفاده مي شود. 4. شيشه كه جهت زيبايي كار بين ستون ها قرار مي گيرد. پارتيشن هاي تك جداره داراي انواع مختلفي از طرح ها مي باشد كه رنگ ها و جنس هاي متنوعي دارد و مي تواند همه سليقه ها را به خود جذب كند. انواع پارتيشن تك جداره پارتيشن تك جداره از جمله پارتيشن هايي مي باشد كه مي توان در طرح و مدل هاي مختلفي آن را تهيه نمود و مورد استفاده قرار داد. پارتيشن تك جداره تمام شيشه، پارتيشن تك جداره آلومينيومي، پارتيشن تك جداره لترون، پارتيشن تك جداره ام دي اف و پارتيشن تك جداره رنگي از انواع پارتيشن هاي تك جداره مي باشند. مزايا و معايب پارتيشن تك جداره در بين مزايايي كه بين انواع پارتيشن مشترك است مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم: • پارتيشن تك جداره در رنگ ها و تركيب هاي متنوعي توليد و عرضه مي شوند و در نتيجه هر نوع سليقه اي را راضي مي كنند. • پروسه نصب پارتيشن تك جداره خيلي سريع و آسان است. • پروسه دمونتاژ پارتيشن تك جداره هم مانند پروسه نصب آن سريع و بي دردسر است. • قيمت پارتيشن تك جداره نسبت به پارتيشن دو جداره كمتر است. معايب استفاده از پارتيشن تك جداره پارتيشن تك جداره علاوه بر مزايا و فوايد استفاده از آن داراي معايبي نيز مي باشد كه از جمله آن مي توان به عايق نبودن اين نوع پارتيشن در برابر صدا و حرارت در مكان هايي كه شلوغ و پر رفت و آمد هستند اشاره كرد. پارتيشن‌بندي تك جداره اداري همان طور كه از اسم آن هم مشخص است در اين حالت شما با قاب‌ هاي يك تكه مواجه هستيد كه وزن سبكي داشته است و در آن ها تنوع و ظاهر به نسبت دو جداره كمتر است. ضمناً براي استحكام بيشتر در اين نوع، از ستون‌ هايي در ساختار آن استفاده‌ شده است كه باعث خواهد شد كه به‌ راحتي روي زمين قرار بگيرد و از لحاظ قيمتي هم نسبت به نوع ديگر ارزان‌ تر است.البته بايد به مكاني كه در ان مي خواهيد از پارتيشن تك جداره استفاده كنيد دقت كنيد زيرا اين پارتيشن هاي تك جداره در برابر صدا، حرارت، دما، سرما و گرما مقاومت خيلي بالايي ندارند. پس قبل از سفارش پارتيشن حتما بايد به شرايط محيط هم توجه كرد. كاربرد استفاده از پارتيشن ها تك جداره در فضاي منزل يا اداره ها پارتيشن ها با توجه به اين كه از الگو ها و طررح هاي مختلفي تشكيل شده اند كاربرد هاي متنوعي را دارا هستند كه در اينجا به برخي از اين كاربرد ها اشاره مي كنيم. • جدا كردن فضاي ورودي از ساير فضا ها • براي جدا كردن فضاي حال از پذيرايي • پنهان كردن بعضي از فضا ها از همديگر • تقسيم بندي يك اتاق بزرگ • كاربردي تر كردن فضاي داخلي منزل يا محل كار • ايجاد فضاي خصوصي در محل كار • ايجاد فضايي بهتر براي انجام دادن وظايف در محل كار • قابليت استفاده از ان به صورت مدت طولاني تر • داشتن نقش در دكوراتيو كردن محيط داخلي فضاي منزل يا محل كار • زيبا تر كردن محيط داخلي • جا به جايي راحت تر ان • سبك وزن بودن ان • نصب اسان و سرعت بالا در نصب منبع : https://www.arka-partition.com/services/%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%aa%da%a9%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۲۴ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

۲۸ بازديد

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

۳۲ بازديد

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

تلويزيون ال اي دي و ال سي دي ال جي در اينچ هاي ميان رده، در دو سايز اختصاصي ال جي يعني ?? و ?? توليد مي شوند و در بخش مدل كد، عبارت با اينچ تلويزيون شروع مي شود و در پي آن سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه ??LN5420 تلويزيون ال اي دي الجي در سايز ?? اينچ و از سري LN است.

در ميان انبوه توليدات ال جي در طي چند سال گذشته مواردي از ضعف در طراحي و توليد ديده مي شود كه سري LN و ضعفي كه در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترين اين نمونه هاست كه بعلت استفاده از LED هاي بي كيفيت در مدت كوتاهي دچار نقص شده و مصرف كننده را راهي تعميرگاه تلويزيون مي كند. تعمير بكلايت تلويزيون ال جي يكي از مشكلات شناخته شده در بين كارشناسان تلويزيون در طي چند سال گذشته شده است.

روشن و خاموش شدن متوالي تلويزيون ال جي

در اين حالت تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجدد خاموش مي شود كه در اصطلاح تعمير تلويزيون به اين حالت reboot شدن گفته مي شود. در اين حالت معمولا مين برد تلويزيون دچار نقص شده و راه حل تعمير تلويزيون از تعويض نرم افزار تا تعويض كامل برد را شامل مي شود. اين مشكل در بسياري از مدل هاي تلويزيون ال اي دي ال جي مثل سري LB و LED و LED ديده مي شود.

قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد:

اين مشكل بيشتر در سري LN و مخصوصا مدل هاي بدون ضمانت و اصطلاحا بانه اي ديده مي شود و مشكل در بخش بك لايت تلويزيون و يك ضعف كارخانه اي است كه با تعمير بكلايت تلويزيون و اصلاحاتي كه روي تلويزيون شما انجام خواهد شد درصد احتمال مشكل بسيار كم مي شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

مشكل تلويزيون هاي ال جي به مدل ??LN5420 و ??LN5420:

تلويزيون هاي سري LN بيشتر در بخش پاور و بك لايت دچار مشكل مي شوند به اين صورت كه صدا دارند ولي تصوير ندارند كه مشكل در منزل و محل شما برطرف و به مدت يك ماه ضمانت مي شود. اين مدل كه مشكل بك لايت در آن ها متداول است نياز به تغيراتي روي بردهاست كه اشكال برطرف شود و مشكل تكرار نشود.

تلويزيون در حالت HDMI تصوير ندارد

مشكل اين سري از تلويزيون ها بيشتر در بخش بك لايت تلويزيون است كه تعمير بك لايت تلويزيون در محل مشتري صورت مي گيرد.اين سري از تلويزيون ها كه داراي ريسيور مي باشند در بعضي موارد دچار مشكل بخش حافظه مي شوند و بعد از هر بار خاموش و روشن شدن تلويزيون بايد تنظيمات تكرار شود. تعمير با ضمانت يك ماهه صورت مي گيرد.

تلويزيون خود به خود خاموش مي شود:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

تلويزيون زمان كار كردن هنگ مي كند و خاموش و روشن مي شود:

هنگ كردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين است. مشكل برد مين ال اي دي ال جي قابل تعمير است كه در منزل صورت مي گيرد و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در بيشتر موارد تعمير مي شوند.